پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
رو تختی هگان
نوشته شده در دو شنبه 23 فروردين 1400
بازدید : 806
نویسنده : امین پارسیان

 

بهترین و اصلی‌ترین تایم استراحت بدن، آرامش خیال، رفع خستگی تایمی شبانه می‌باشد که مستلزم جای خواب و رخت خواب مناسب است.

 سایت هگان نیز نهایت تلاش خود را در جهت تولید رختخواب و روتختی نرم و لطیف بکار گرفته تا در بهترین تایم استراحت آسوده ترین خواب را داشته باشید.

 رخت خواب

 انواع تولیدات امروزی سعی در ایجاد زندگی بهتر و راحت‌تر را در دستور کار خود قرار داده‌اند سایت هگان نیز با رعایت این موازین تلاش کرده  هم‌وطنانمان در این شرایط سخت حداقل یک خواب راحت را تجربه کنند.

 تاثیر خواب در بدن و روحیه انسان‌ها بر همگان روشن است صنعت تخت و رختخواب سازی نیز در تمامی دنیا سعی کرده تا به موازات سایر  اشیاء ضروری زندگی اسباب راحتی افراد را تهیه کنند.

 

 کارشناسان سایت هگان نیز با رعایت همین موازین سعی کردند آن‌ها را رعایت کرده و خواب آرامی را برای شما عزیزان فراهم کنند.

 ملاک‌های تولید رخت و تخت خواب

 تأثیر نحوه خوابیدن و جای خوابیدن مناسب در زندگی امروزی نقش تعیین‌کننده‌ای را در سلامت بدن ایفا می‌کندشاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که یک روز بسیار خسته باشید ولی چون رختخواب مناسب نداشته‌اید نتوانستید بخوابید.

 در این‌جا هم تاثیر رختخواب آشکارا برای ما اثبات می‌شود چرخه زندگی خواب همه موجودات دارای یک سازوکار زمان‌بندی‌شده یا ساعت مشخص هستند که مدت‌زمان فعالیت و استراحتشان را کنترل کرده و بازده خاصی را در آن‌ها بروز می‌نماید.

  انرژی در طول روز رفتار با هم نوعان تلاش در ثبت خاطره ای خوش و بسیاری دیگر که میان خواب و زندگی و هنجار ها اشاره میکند.

 علاوه‌بر انسان‌ها ما شاهد کمبود انرژی در اکثر حیوانات نیز هستیم که در تایم خاصی از شبانه‌روز رخ می‌دهد بله درست حدس زده‌اید تایمه شبانه.

 انرژی و هوشیاری بیشتر در طول روز نمود بارزتری نسبت‌به تایم شبانه دارد خستگی کمبود انرژی در ساعت شب اتفاق می‌افتد یعنی نمی‌توانید با همان انرژی‌ای که در طول روز داشتید در هنگام شب نیز ادامه دهید.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: